luni, 30 iulie 2012

Diabulus in Musica

Mi s-a spus în multe feluri de către luminata societate nouă pentru că ascult rock, precum satanist, om de-al mocirlei, sponsor al crimelor, abuzurilor, violurilor şi al răului, orb, şi astăzi, un anumit user de pe TPU, care se cam crede Dumnezeul orbilor (nu dau nume, las pe altcineva care dispreţuieşte mai mult să o facă), m-a pus să aleg să fiu creştin sau să fiu în continuare în mocirlă, deoarece el nu văzuse oameni care să promoveze ambele lucruri enumerate anterior. This post gave me cancer.

Nu înţeleg de ce oamenii ăştia nu deschid ochii să vadă că GREŞESC ENORM. Frate, pun pariu că ăştia sunt doar manelişti de-al măreţului Dumnezeu (atenţie, am scris ''Dumnezeu'' cu ''d'' mare!), care se simt oarecum mai prejos de rockeri şi-şi dau pur şi simplu drumul la gură, numa' că de ceva inteligent n-ai cum să dai. Sincer. Şi-acum faza cu satanist. Nu mă simt aşa, dar dacă aş fi satanist, aş fi doar ca să enervez pe cei care nu acceptă astfel de oameni (like me). De asemenea, nu mă simt nici de partea noii societăţi, care constă în curve, hoţi, criminali, mincinoşi, lume ce favorizează pe nedrept (cum s-a-ntâmplat recent la Jocurile Olimpice) şi lista continuă. Oameni de-ai junglei, mai precis. Rather be DEAD! Decât să fiu o persoană de genul ăsta, dar din păcate sunt înconjurat de aceste specimene ce evoluează uimitor de mult (eww).

Şi ca final, nu trebuie comparat rock-ul cu o RELIGIE, care are trăsături contrare faţă de alta. Dacă faci asta (da, cu tine vorbesc acum, cititorule), you're dead to me. Asta demonstrează că nu eşti adeptul unui pur şi simplu GEN DE MUZICĂ, care totodată demonstrează că eşti mai inteligent şi că ai o parte de cultură. Am înţeles oamenii ce nu ascultă rock, dar care nu văd ca o mizerie anti-socială pe ascultători, dar NU voi putea înţelege pe cei care fac asta, dar în acelaşi timp nici NU VREAU să înţeleg asta.

Scuze, dar nu m-am putut abţine. CHIAR nu m-am putut abţine... Pă data viitoare.

Un comentariu:

  1. Adevărat post . Te înţeleg când spui că nu te poţi abţine . Văd că ştii că voi da eu nume . :))

    RăspundețiȘtergere